Інформаційно-аналітична довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 2018 рік.

Робота по  підвищенню рівня виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Гірницької міської ради здійснюється згідно з Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

 

Хід виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розглядався на засіданні виконкому Гірницької міської ради рішенням № 16 від 21.02.2018, затверджені заходи щодо організації вищевказаного Указу Президента України та забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Протягом 2018  року до виконкому Гірницької міської ради надійшло 151 звернення, в яких порушено 151 питання, що у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року на 35,2%, тобто на 82 звернення, менше. У тому числі звернення надійшли через органи влади вищого рівня, а саме:

  • Адміністрація Президента України – 2
  • Обласна державна адміністрація – 3
  • Інші- 10

    У порівнянні з 2017 р. кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня збільшилась на 6.

  Письмові звернення без зазначення місця проживання чи не підписані автором, а також такі, з яких неможливо встановити авторство, не надходили.

Протягом 2018 року безпосередньо до виконкому Гірницької міської ради надійшло 136 звернення з 136 питань. Найбільшу кількість традиційно складають питання комунального господарства - 57,6 % від загальної кількості звернень громадян, питання житлової політики  складають 16,5% від загальної кількості звернень, , питання соціальної політики, соціального захисту населення -  –12,6 %, земельних відносин – 7,9%

За 2018 рік Гірницьким міським головою  проведено 39 особистих прийомів, 15 виїзних прийомів та 7 "гарячих ліній",  під час яких звернулася 61 особа, якими  було порушено 61 питання

 За звітний період  проведено 12" Дні контролю " результатів розгляду звернень громадян, по 11 зверненням здійснено комісійні обстеження достовірності наданих інформацій комунальними підприємствами міста. Були порушені питання: освітлення вулиць, ліквідація течі покрівлі квартири, ліквідація аварії на лінії електропостачання, установка електролічильника на будинку, опломбування лічильника холодного водопостачання, завезення піску на дитячі майданчики, видалення старих сухих дерев, відновлення водопостачання до квартири, покіс карантинних рослин, ямковий ремонт доріг. Усі звернення задоволено, інформації, надані комунальними підприємствами,  відповідають дійсності.

У виконкомі щоденно функціонує "Телефон довіри", але громадяни не користуються даною послугою. Ймовірно, цю послугу необхідно перевести на мобільний зв'язок.

 У приймальні міської ради обладнаний "Інформаційний куток", де розміщено: Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", зразок написання заяви, перелік питань, розгляд яких не відноситься до компетенції міської ради, деякі статті Конституції України. На стендах І поверху розташовані графіки прийому громадян з особистих питань міської ради та  виконкому Селидівської міської ради.

Добавить комментарий

Обновить

Кількість мiсяцiв у роцi? (вкажить число)