Показання лічильника можна передати YASNO через Viber

Відтепер клієнти YASNO можуть спілкуватись з постачальником через чат-бота у Viber. Онлайн-помічник дозволяє передавати показання електролічильника за одним або кількома особовими рахунками та інформує про енергоефективні продукти і рішення, що допоможуть зменшити витрати на електроенергію до 50%.

Почати роботу з чат-ботом YASNO дуже просто:

1 крок  – переконайтесь, що на вашому смартфоні встановлено додаток Viber або встановіть його;

2 крок – перейдіть за посиланням https://yasno.com.ua/chatbot або відскануйте QR-код, зазначений на цій сторінці;

3 крок – спілкуйтесь с чат-ботом, передавайте показання та дізнавайтесь про можливості для економії електроенергії з енергоефективними наборами.

Перевагами чат-бота є те, що за його допомогою показання електролічильника можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений Viber – з телефона, комп'ютера або планшета. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з їх покроковою перевіркою, а це запобігає впливу людського фактора при внесенні даних до системи розрахунків YASNO.

«Ми продовжуємо створювати нові онлайн-сервіси для зручності наших клієнтів, що особливо важливо зараз, у період карантину. За допомогою чат-бота у Viber ви можете передати показання за декількома особовими рахунками, наприклад за себе, батьків і бабусю. Це ще один швидкий та зручний канал, через який можна вирішити питання з електропостачання, не виходячи з дому», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

 

 

Добавить комментарий

Обновить

Два + три буде... (вкажить число)