7  місяців карантину в ДТЕК Донецькі електромережі: нові онлайн-сервіси  для клієнтів та  457 тис виконаних заявок

ДТЕК Донецькі електромережі  активно розвиває дистанційні канали обслуговування та нові онлайн-сервіси для ефективної та безпечної комунікації з клієнтами в умовах пандемії.  З початку карантину* фахівці компанії прийняли та обробили понад 4 тисяч заявок через сайт, особисті кабінети та месенджери, 5,8 тисячі  звернень у Facebook та 4,5 тисячі електронних листів. Спеціалісти кол-центру отримали майже 345,5 тисяч дзвінків.

 

 

ДТЕК Донецькі електромережі діє в інтересах України та піклується про здоров'я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні і безпечні умови їх взаємодії у період карантину. Для зручності клієнтів  більшість послуг компанія перевела в онлайн. Це значно спрощує для них спілкування з компанією та допомагає отримати послуги не виходячи з дому. З 17  березня по 1 листопада 2020 року фахівці ДТЕК Донецькі електромережі обробили понад 457 тисяч заявок клієнтів, 80% - через дистанційні канали зв'язку: 97 тисяч – звернення через Центри обслуговування та понад 360 тисяч -  через сайт, месенджери та соцмереж та кол-центр.

 

Маючи на меті бути ближчою і зручнішою для клієнта, в період карантину компанія  впровадила

нові онлайн-сервіси:

·         передачу показань приладів обліку на сайті без додаткової реєстрації;

·         заявки через сайт на роботи з лічильниками.

 

«ДТЕК Донецькі електромережі турбується про своїх клієнтів та активно розвиває нові сервіси. Під час карантину ми приділяємо особливу увагу дистанційним послугам. Наш сайт відвідують від 20 до 25 тисяч людей - повідомляють про аварії, подають заявки на роботи з лічильниками, укладають договори споживачів про надання послуг з розподілу електроенергії. Ми закликаємо мешканців Донецької області активно користуватися дистанційними сервісами компанії. Це просто, зручно, а головне — це економія часу і безпека наших клієнтів», – зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі Олена Сенько.

 

Крім інших зручних сервісів, на сайті компанії працює розділ «Планові і аварійні відключення», де можна дізнатися про усі відключення в мережі, які пов'язані з проведенням планових ремонтних робіт або технічного обслуговування. Для зручності – інтерактивна карта й пошук за адресою. Це дає можливість клієнтам підготуватися та уникнути незручностей під час планових знеструмлень.

 

Також клієнти активно використовують інші дистанційні канали, через які  передають покази лічильника, роблять заявки на підключення, повідомляють про аварійні ситуації, звертаються з питаннями щодо приладів обліку тощо. Зробити це можна будь-яким зручним способом:

  • на сайті компанії - http://dtek-dem.com.ua;
  • зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
  • звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.

 

Усі заявки потрапляють до фахівців компанії, які у режимі 24/7 опрацьовують кожне звернення від клієнтів.

 

*ДТЕК Донецькі електромережі з 17 березня 2020 р. перейшов на дистанційне обслуговування клієнтів

 

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.

У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.

Добавить комментарий

Обновить

Кількість мiсяцiв у роцi? (вкажить число)